TERMENI SI CONDITII
DLUX ACADEMY ROMANIA
- TERMENI SI DEFINITII:
DLUX ACADEMY ROMANIA este denumirea comerciala a DLUX PROFESSIONAL ACADEMY SRL cu sediul social – fara activitate la sediu in Bucuresti, Str Raul Dorna, Nr 4, Bloc Z47, Sc 1, Ap. 13, sector 6, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/14789/2020 si avand cod fiscal 43289213, in calitate de Vanzator.
Cumparatorul/Clientul este acea persoana fizica sau juridica inregistrata pe site-ul academy.dluxromania.ro (denumit in continuare “Site-ul”), care si-a dat acordul cu privire la toate clauzele specifice site-ului (inclusiv prezenta sectiune de Termeni si Conditii) creandu-si astfel un Cont pe site-ul academy.dluxromania.ro, iar prin intermediul acestui site efectueaza o comanda manifestandu-si intentia de a achizitiona bunuri si servicii de pe Site.
Prezentul Contract este un acord de vointa intervenit intre Vanzator si Cumparator cu privire la Produsele si serviciile de pe Site, comandate de catre acesta din urma cu respectarea si aplicarea acestor Termeni si Conditii (denumite in continuare “Produsele”).
Contul este format dintr-o adresa de e-mail si o parola aferenta acestuia care permite Cumparatorului sa transmita comenzi si care contine informatii despre Cumparator si istoricul acestuia pe site-ul academy.dluxromania.ro. Orice Vizitator isi poate crea un Cont pe Site cu respectarea conditiilor de utilizare a prezentului site, respectiv Termeni si Conditii
Comanda este o oferta de cumparare prin apasarea butonului Adauga in Cos din Site, prin care Cumparatorul face o oferta de cumparare cu privire la Produsele selectate cu respectarea Termenilor si Conditiilor si a preturilor de vanzare a Produselor in vigoare la data efectuarii comenzii de catre Cumparator, oferta de cumparare/comanda care necesita acceptarea expresa din partea Vanzatorului
Promotia sau Campania este acea actiune specifica a Vanzatorului de a expune in scop comercial, un numar/stoc limitat si predefinit de Produse, pentru o perioada limitata de timp si in anumite conditii specifice stabilite de catre Vanzator.
Siteul se refera la pagina de internet/domeniul academy.dluxromania.ro si intreg continutul acestuia. Vizitator este o persoana care acceseaza Site-ul. Utilizatorul este un Vizitator al Site-ului care se inregistreaza / isi creeaza un Cont pe acesta.
- CONTRACT
Prezentul document, Termeni si conditii cu privire la comertul electronic si vanzarea la distanta (denumit in continuare Termeni si Conditii), tine loc de contract de vanzare bunuri si/sau prestare servicii si reglementeaza din punct de vedere juridic raportul dintre DLUX PROFESSIONAL ACADEMY SRL in calitate de Vanzator si Cumparatorul (amandoi denumiti colectiv in cele ce urmeaza Partile si individual Partea). Acest Contract este incheiat la distanta, fara prezenta fizica simultana a celor doua parti.
Momentul incheierii prezentului Contract intre Vanzator si Cumparator este acela al acceptarii exprese a Comenzi de catre Vanzator prin trimiterea Cumparatorului prin e-mail sau SMS a unei notificari de confirmare a disponibilitatii si eventual expediere Comenzii. Vanzatorul nu este obligat sa accepte Comanda Clientului in cazuri enumerate cu titlu de exemplificare insa nelimitativ: lipsa Produsului din stoc, datele furnizate de catre Cumparator sunt nereale, incomplete sau incorecte, se solicita livrare in afara teritoriului Romaniei, Vanzatorul are indoieli cu privire la veridicitatea si/sau seriozitatea Comenzii.
Notificarea de informare primita de catre Cumparator ulterior plasarii unei Comenzi pe Site are rol strict de informare si nu reprezinta o acceptare a comenzii de catre Vanzator. Notificarea de informare se face in mod automat prin e-mail.
Pentru indeplinirea si executarea Contractului, prin inregistrarea si plasarea unei comenzi pe Site, Cumparatorul isi da acordul cu privire la formele de comunicare si contactare a acestuia de catre Vanzator, respectiv e-mail si/sau telefonic.
In situatii justificate Vanzatorul are dreptul de a modifica unilateral cantitatea de Produse din comanda plasata de Cumparator cu informarea si acceptul prealabil al acestuia. In cazul in care Cumparatorul nu este de acord cu respectiva modificare, Comanda se considera anulata de drept, Cumparatorul neputand emite niciun fel pretentii de nicio natura fata de Vanzator.
Pentru comenzile plasate pe Site si solicitate de catre Cumparator, Vanzatorul are dreptul de a cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru serviciile solicitate in vederea onorarii comenzii, cu conditia informarii Cumparatorului insa fara a fi necesar acordul acestuia din urma. In aceasta situatie, Vanzatorul ramane in continuare responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
Dreptul de proprietate si riscul de pierdere sau de deteriorare asupra produselor fizice comandate se transfera catre Cumparator in momentul in care acesta sau o persoana terta desemnata de acesta, alta decat curierul, intra in posesia Produselor, dupa efectuarea platii de catre Cumparator.
Termenii si Conditiile se aplica tuturor si oricaror Comenzi, vanzari si/sau livrari de Produse si/sau servicii prezentate pe Site si vandute de Vanzator Cumparatorului, in versiunea valabila la data efectuarii Comenzii.
Prin efectuarea Comenzii Cumparatorul accepta complet si neconditionat Termenii si Conditiile publicate pe Site.
Dispozitiile cuprinse in Termeni si Conditii pot fi modificate unilateral oricand de catre Vanzator, aceste dispozitii fiind opozabile Vizitatorilor, Utilizatorilor si Cumparatorilor de la data afisarii lor la adresa https://academy.dluxromania.ro/termeni-si-conditii/ unde pot fi consultate in varianta lor actuala.
III. ACCESUL LA SITE SI VANZAREA ONLINE
Ca regula generala, accesul in vederea efectuarii unei comenzi pe Site pentru a achizitiona Produse este permis oricarui Cumparator
Cu titlu de exceptie si pentru motive justificate Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul unui Cumparator in vederea plasarii de Comenzi pe Site in cazul in care considera ca actiunile Cumparatorului ar aduce incalcari legii, moralei sau bunei credinte si/sau prin activitatea si conduita acestuia pe Site ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul sau DLUX. In cazul unei asemenea situatii, Vanzatorul va informa la solicitarea Cumparatorului motivele de fapt ce au condus la restrictionarea accesului acestuia.
Comunicarile dintre cele doua parti se pot face atat online (email, chat) cat si telefonic sau SMS, Vanzatorul avand libertatea si acordul Cumparatorului de a gestiona informatiile primite de la acesta, fara a aduce justificari pentru acestea.
In vederea protejarii Siteului si informatiilor gazduite pe Site ca urmare a unui trafic marit de internet din partea unei retele de internet, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita Cumparatorilor introducerea de coduri de validare captcha.
In cazul in care Cumparatorul achita Produsele comandate prin plati online, Vanzatorul nu este si nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre Cumparator, cum ar fi fara a se limita la comisioanele de conversie valutara aplicate de banca emitenta a cardului Cumparatorului, pentru situatiile in care moneda de emitere a acestuia difera de LEI.
Toate informatiile utilizate pentru descrierea Produselor pe Site sunt folosite cu titlu de prezentare si nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului. Cu titlu exemplificativ iar nelimitativ, informatiile utilizate pentru descrierea Produselor pot include fara a se limita la: text, imagini, fisiere audio sau video etc.
Vanzatorul are dreptul si acordul Cumparatorului ca dupa achizitionarea unui Produs, sa transmita acestuia din urma, pe adresa de email indicata la inregistrare, o solicitare de evaluare a Produsului comandat. Evaluarea facuta de Cumparator se va face in baza experientei personale a acestuia cu privire la faptul daca produsul sau serviciul comandat respecta sau nu specificatiile cantitative si calitative mentionate de catre producator.
- COMANDA, LIVRARE SI RETUR
Toate preturile afisate pe Site sunt exprimate in Lei conform dispozitiilor legale aplicabile in materie.
Preturile nu includ cheltuielile de livrare (pentru produsele fizice), in afara cazului in care se specifica altfel pe site. Pretul de achizitie tiparit pe factura fiscala va fi acelasi cu cel stabilit in momentul confirmarii comenzii, ca fiind comanda ferma.
Orice Cumparator poate efectua comenzi pe Site, prin adaugarea Produselor selectate in cosul de cumparaturi si transmiterea acestei comenzi spre procesare. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea Comenzi si astfel nici rezervarea Produsului respectiv.
Inainte de finalizarea si trimiterea Comenzii, Cumparatorul se obliga sa citeasca Termenii si Conditiile, confirmand cunoasterea si acceptarea acestora prin bifarea casutei ”Am citit si sunt de acord cu Termenii si Conditiile”. Odata cu finalizarea si trimiterea Comenzii, Cumparatorul confirma ca a luat cunostinta si accepta neconditionat: caracteristicile, cantitatile, preturile, Termenii si Conditiile, Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal si Politica de utilizare cookie-urilor.
La primirea Comenzii, Vanzatorul poate accepta sau refuza Comanda Cumparatorului,in caz de refuz, incercand, dar fara a se obliga, sa informeze Cumparatorul cu privire la motivele neacceptarii Comenzii.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produsele afisate pe Site ca urmare a unor erori tehnice, precum si a celor care din cauza unor erori tehnice prezinta preturi derizorii/evident eronate.
Cumparatorul este unicul raspunzator de corectitudinea, realitatea si legalitatea datelor completate in Contul sau, aceste date fiind in mod automat cuprinse in facturile emise pentru Produsele achizitionate de acesta. Completarea Contului de catre Cumparator cu date eronate sau incomplete, fata de prevederile legii si ale Termenilor si Conditiilor precum si consecintele acestor fapte cad in sarcina exclusiva a Cumparatorului.
Modalitatea de livrare a comenzilor pentru produse fizice este prin curier (pentru comenzile cu o valoare totala de peste 499 lei se face in mod gratuit) in localitatile care fac parte din ariile de acoperire Fan Courier ce pot fi consultate aici.
Pentru comenzile cu o valoare totala mai mica de 499 Lei sau pentru produsele pentru care magazinul nu ofera livrare gratuita, costul livrarii prin curier este de 21 lei.
Programul de livrari in Bucuresti este intre orele 09:00 – 16:00, iar in tara intre orele 10:00 – 16:00.
Pentru toate produsele aflate in stoc termenul de livrare prin curier este de 24/48 de ore lucratoare de la data confirmarii comenzii, cu conditia ca aceasta sa se faca pana la ora 17:00.
Obiectiunile referitoare la eventualele nereguli si/sau lipsuri cu privire la integritatea si/sau continutul unor colete se vor face in momentul livrarii pe AWB sau prin intocmirea un proces verbal de constatare, sau prin refuzul primirii si platii coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, nu vor putea fi luate in considerare. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna, iar confirmarea o reprezinta semnatura de pe documentele aferente transportului/ridicarii.
Avand in vedere dispozitiile Ordinului nr.2264/26.07.2016 pentru modificarea Ordinului Presedintelui ANAF nr.3769/2015 toate persoanele inregistrate in scopuri de TVA au obligativitatea declararii in formularul D394 a tuturor operatiunilor taxabile efectuate pe teritoriul Romaniei, astfel: in “Coloana CIF/CUI/CNP/NIF/Cod de inregistrare in scopuri de TVA al furnizorului/beneficiarului/Cod valabil de TVA in statul membru/Cod de inregistrare de la lit. C, D, E, F – se inscriu, dupa caz: a. CIF – codul de identificare fiscala al furnizorului/beneficiarului; b. CUI furnizor/beneficiar; c. CNP/NIF/Adresa furnizor/beneficiar, persoana fizica; completarea CNP/NIF este obligatorie in situatia in care persoana impozabila il colecteaza de la persoana fizica din facturi, contracte (de prestari servicii, de furnizare utilitati, vanzari de bunuri mobile si imobile etc.)”.
Prin crearea Contului si/sau prin finalizarea si trimiterea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul isi exprima acordul si consimte ca: a. toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt reale, adevarate, corecte si complete la data plasarii Comenzii; b. Vanzatorul poate contacta Cumparatorul/Utilizatorul, in orice situatie in care este necesara contactarea acestuia, prin orice mijloc aflat la dispozitia sa; c. sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. d. Va primi facturile in format electronic la adresa de e-mail indicata in Contul sau.
Pretul unitar si total, modalitatea de plata precum si termenul de plata sunt specificate pentru fiecare Comanda in parte in procesul de transmitere a acesteia. Facturile emise de Vanzator se vor completa cu datele inscrise de Cumparator in Contul sau si vor contine Produsele achizitionate conform Cosului de cumparaturi. Facturile vor fi transmise Cumparatorului in format electronic, pe adresa de e-mail mentionata de acesta in Contul sau.
Utilizatorul si Cumparatorul au obligatia permanenta de mentine datele de cont respectiv de facturare actualizate, corecte si reale pentru fiecare Comanda facuta pe Site.
Plasarea de Comenzi telefonice se realizeaza pe propria raspundere a Cumparatorului. Vanzatorul nu raspunde pentru eventualele erori de intelegere cu privire la produsele comandate, adresa de livrare si/sau datele de facturare.
Conform dispozitiilor OUG nr.34/2014, Cumparatorul are dreptul sa returneze un bun sau sa renunte la un serviciu neprestat inca (drept de retragere din Contract), in termen de 14 zile calendaristice, fara prezentarea unui motiv si fara a suporta alte costuri cu exceptia celor de livrare. Termenul de 14 zile se calculeaza pentru bunuri incepand cu ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a bunului comandat, dupa semnarea de primire a documentului de transport.
Exercitarea dreptului de retragere din Contract de catre Cumparator se face prin completarea online a formularului de retur si a returnarii bunurilor si a eventualelor cadouri oferite in urma unei promotii sau campanii care au insotit bunul respectiv. Costurile directe legate de returnarea Produselor se suporta de catre Cumparator conform dispozitiilor OUG nr.34/2014. Potrivit dispozitiilor aceleiasi Ordonante, in situatia in care Cumparatorul returneaza Produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, Vanzatorul are dreptul sa aprecieze asupra acestei diminuarii si sa scada proportional cu aceasta suma returnata Cumparatorului.
Vanzatorul va rambursa Cumparatorului suma achitata de acesta din urma in termen de maxim 14 zile de la data informarii de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata Cumparatorului, prin restituire, in contul bancar indicat de acesta in cererea de retur. In cazul platii online, banii vor fi returnati in contul din care a fost efectuata plata.
Rambursarea sumei catre Cumparator ca urmare a exercitarii de catre acesta a dreptului de retragere din Contract poate fi amanata pana la confirmarea primirii bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate catre Vanzator.
In situatia putin probabila in care un Produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat sau prestat de catre Vanzator, acesta din urma: a. va informa Cumparatorul asupra acestei situatii si va returna Cumparatorului contravaloarea Produsului, prin restituire, in contul bancar din care a fost efectuata plata, in termen de maxim 5 zile de la data la care a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
Conform dispozitiilor OUG nr.34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
a. contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
b. furnizarea de Produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c. furnizarea de Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
d. furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e. furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
f. furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g. precum si in alte cazuri prevazute de lege
- MODALITATI DE PLATA
Comanda rapid si usor produsele tale preferate si alege modalitatea de plata care ti se potriveste cel mai bine. Pretul fiecarui produs, modalitatea de plata a acestora precum si termenul de plata sunt toate indicate si pot fi alese pentru fiecare comanda a ta in parte.
Achitarea produselor se poate face ramburs sau online, astfel:
– Ramburs: cu numerar in lei, integral catre agentul de curierat care efectueaza livrarea;
– Online: cu card bancar VISA sau Mastercard.
Pentru garantarea sigurantei tranzactiilor, Vanzatorul foloseste platforma de plati online Netopia. In acest mod, vei putea plati produsele si serviciile tale preferate cat mai simplu si rapid, in perfecta siguranta si control deplin.
Daca alegeti sa platiti online cu un card bancar, veti fi redirectionati catre o platforma securizata de plati Netopia, unde va trebui sa introduceti datele de card necesare autorizarii tranzactiei. Procesarea acestor date se face exclusiv prin intermediul Netopia. Vanzatorul nu solicita si nu stocheaza detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
Inainte de a finaliza plata comenzii dumneavoastra si a apasa butonul plateste, verificati datele introduse. Daca informatiile sunt corecte, iar in contul bancar de card aveti fonduri suficiente pentru plata integral a comenzii, veti primi un mesaj de aprobare a respectivei tranzatii.
Pentru tranzactiile online cu card bancar nu se percepe niciun comision suplimentar. In cazul in care cardul folosit este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra emitente pentru acel card. Mai multe detalii despre procesatorul nostru de plati Netopia puteti gasi aici.
Pentru cresterea securitatii platilor online si alinierea proceselor de plata in acord cu reglementarile UE, bancile din Romania sunt in curs de implementare a unui nou factor de autentificare. Acest nou element de securitate va poate fi solicitat in procesul de autorizare a platii, alaturi de codul 3D Secure pe care il veti primi prin SMS.
- DLUX ACADEMY
Vanzatorul si DLUX sunt permanent preocupati de asigurarea unui standard de calitate cat mai inalt. Astfel, pentru o cat mai buna intelegere a procedurilor si tehnicilor aferente produselor comercializate, Vanzatorul vine in intampinarea clientilor sai prin organizarea in mod periodic de videouri de prezentare a produselor si a tehnicilor folosite de specialistii DLUX.
Obiectul Contractului cu privire la DLUX Academy il constituie accesul oferit Clientului la un video pentru o perioada determinata de timp, prin intermediul platformei academy.dluxromania.ro. Specificatiile si descrierea pentru fiecare video in parte sunt indicate pe platforma academy.dluxromania.ro.
Contractul intra in vigoare in momentul in care plata a fost inregistrata in contul Vanzatorului si inceteaza: prin neplata, la momentul expirarii perioadei de vizualizare a videoului sau a perioadei pentru care a fost achitat abonamentul, prin anularea definitiva a contului Clientului, prin anularea automata a contului ca urmare a neplatii abonamentului, prin incalcarea de catre Client a Contractului/Termenilor si conditiilor etc. Vanzatorul poate hotari in orice moment si pentru motive, suspendarea perioadei de vizualizare a videoului sau indisponibilitarea acestuia si/sau a anumitor functii ale ale serviciilor. In niciun caz, Vanzatorul nu va putea fi tinut raspunzator pentru pagubele cauzate de astfel de suspendari sau intreruperi ori de lipsa disponibilitatii acestor video sau functii.
Pretul afisat pentru video-urile DLUX Academy reprezinta un cost de acces la acestea, iar nu un cost al prestarii din partea Vanzatorului a unui serviciu de streaming, tutorial si nici de garantare a unui anumit tip de continut pe durata video-ului sau a perioadei de timp pentru care acesta este disponibil Clientului. Clientul confirma si intelege ca pretul platit este pentru acces la videoul de pe platforma academy.dluxromania.ro, iar prin accesarea acestuia de catre Client, Vanzatorul isi indeplineste in mod complet serviciile contractuale solicitate de catre Client/Cumparator.
Clientului ii este interzisa inregistrarea si/sau reproducerea prin orice mijloace a video-urilor de pe platforma academy.dluxromania.ro. Vanzatorul si DLUX nu pot si nu vor fi raspunzatori pentru nicio pierdere, deteriorare sau prejudiciu suferit de Client prin accesarea si/sau implementarea/imitarea celor prezentate in video-urile de pe platforma academy.dluxromania.ro, Clientul este unicul raspunzator pentru ce va face cu informatia prezentata in videouri si isi asuma pe propriul risc si in mod deplin consecinta propriilor fapte daca va actiona in vreun mod. Persoanele din video-uri sunt specialisti avand multe ore de practica la activ, iar recomandarea Vanzatorului si DLUX este sa nu incercati acasa tehnicile prezentate, in lipsa si fara indrumarea unui profesionist in domeniu. Nu garantam in niciun fel fiabilitatea, validitatea, exactitatea sau veridicitatea informatiilor prezentate.
Clientul/Cumparatorul este de asemenea de acord ca, prin inregistrarea, accesarea sau utilizarea serviciilor video si Produselor, sunt de acord sa incheie un contract legal obligatoriu cu Vanzatorul. Daca nu sunteți de acord cu acesti Termeni si Conditii, nu va inregistrati, nu accesati si nu utilizati niciunul din Serviciile noastre. Accesul la videourile si serviciile ori produsele Vanzatorului si/sau ale DLUX se acorda sub conditia respectarii Termenilor si Conditiilor precum si a urmatorilor termeni de folosinta:
a. Clientul/Utilizatorul trebuie sa aiba varsta de cel puțin 18 ani pentru a-si crea un cont pe platforma Siteului si a utiliza Serviciile. Daca va aflati sub aceasta varsta de consimtamant pentru a utiliza serviciile Siteului, nu va veti putea crea un cont pe Site. Daca descoperim ca ati creat un cont care incalca aceste reguli, va vom desfiinta contul.
b.Este interzisa copierea (integrala sau partiala), distribuirea oricarei parti sau sectiuni indiferent de modul sau mediul de stocare pe care se realizeaza copierea, cat si copierea in scopul distribuirii sau in oricare alt scop. Este interzisa reproducerea, redistribuirea, transmiterea, atribuirea, vanzarea, difuzarea, inchirierea, partajarea, imprumutul, modificarea, adaptarea, editarea, crearea de lucrari derivate, transferul sau utilizarea oricarui video decat daca va acordam permisiunea explicita in acest sens intr-un acord scris semnat de un reprezentant autorizat al Vanzatorului si/sau DLUX. Datele de acces sunt doar pentru dumneavoastra. Nu incercati sa transferati sau sa revindeti datele de acces in niciun fel.
c. Este interzisa orice actiune sau demers care poate afecta elementele de stabilitate si securitate ale Site-ului, cat si folosirea de addon-uri sau elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea sau copierea continutului Siteului;
d. Este interzisa orice actiune care afecteaza negativ activitatile celorlati Clienti sau Utilizatori sau intimideaza, hartuiesc ori ii agreseaza pe ceilalti, inclusiv accesarea si utilizarea conturilor personale ale altora;
e. Este interzisa orice fel de activitate prin care s-ar putea incuraja desfasurarea de actiuni care incalca Termenii si conditiile ori dispozitiile legale aplicabile;
f. Astfel cum este indicat si in preambulul Termenilor si Conditiilor, accesarea si utilizarea Serviciilor necesita crearea unui cont de Client/Utilizator. Prin prezenta, Clientul/Utilizatorul declara ca isi asuma integral responsabilitatea pentru toate si oricare dintre activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschide pe Site.
g. Platforma de pe Site poate contine linkuri, bannere sau spoturi publicitare cu legaturi externe catre alte site-uri, care nu sunt proprietatea si nici nu se afla sub controlul DLUX sau al Vanzatorului. Vanzatorul si DLUX nu isi asuma responsabilitatea pentru continutul acestor siteuri si recomanda Clientului/Utilizatorului verificarea termenilor si conditiilor pentru fiecare dintre acestea.
h. Orice incalcare a prezentului Contract/Termeni si conditii va avea ca rezultat suspendarea accesului la Serviciile de pe Site si chiar desfiintarea contului de Client/Utilizator. In acest caz, Clientii nu au dreptul sa solicite despagubiri sau returnarea sumelor de bani achitate (chiar si in avans), indiferent de urmarile pe care le-ar putea avea ca urmare a acestei restrictionari.
Exercitarea dreptului de retragere din Contract de catre Client, respectiv returnarea sumei platite se poate face doar conform legii, in termen de 14 zile de la momentul comunicarii datelor de acces pentru video sau pana la momentul accesarii video-ului, ulterior acestui moment fiind aplicabile dispozitiile art.16 alin.a din OUG nr.34/2014 “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist”
Pentru informaţii cu privire la organizarea cursurilor, video-uri, programa, traineri, produse si/sau opţiuni de program, pe langa informatiile prezentate pe Site si Blogul Dlux, Vanzatorul si colaboratorii DLUX ACADEMY vă stau la dispoziţie de Luni – Vineri între orele 09:00 – 19:00 la telefon 0730 053 449 / 0730 053 043 sau pe email la adresa dluxacademy@gmail.com
VII. GARANTII
Bunurile fizice comercializate beneficiaza de conditii de garantie in conformitate cu legislatia nationala in vigoare si politicile comerciale ale producatorilor. Bunurile comercializate sunt originale si/sau provin din surse autorizate de producatori, sunt noi si beneficiaza de garantia legala de conformitate. In toate cazurile, Produsul va fi folosit de Cumparator cu respectarea destinatiei acestuia, doar pe durata de valabilitate a Produsului si in conformitate cu instructiunile de utilizare. Cumparatorul are dreptul, si este indreptatit in special inainte de efectuarea comenzii, sa solicite din partea Vanzatorului toate informatiile necesare utilizatii conforme si/sau achizitionarii Produselor prezentate pe Site.
In limitele prevazute de Legea nr.449/2003 Vanzatorul si DLUX nu raspund fata de Cumparator pentru lipsa de conformitate existenta la momentul livrarii Produselor fizice. In acest caz, Cumparatorul are dreptul de a solicita in primul rand repararea Produsului fizic sau are dreptul de a solicita inlocuirea acestuia, in ambele cazuri fara plata, cu exceptia situatiei in care o astfel de masura este imposibila sau disproportionata in raport de valoarea acesteia. Nu poate fi considerata lipsa de conformitate situatia in care, in momentul incheierii Contractului, Cumparatorul a cunoscut sau putea, in mod rezonabil, sa cunoasca lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate se datoreaza culpei Cumparatorului.
Nu fac obiectul garantiei defectiunile datorate unei utilizari incorecte, a intretinerii defectuoase, a nerespectarii instructiunilor de utilizare si/sau a lovirii Produselor, accidentelor, fluctuatiilor tensiunii de alimentare, repararii Produselor, deteriorarii in timpul transportului etc.
VIII. NEWSLETTERE SI PUBLICITATE
Newsletterul este un mijloc de informare atat prin e-mail cat si prin SMS asupra Produselor precum si asupra promotiilor si campaniilor desfasurate de Vanzator si/sau DLUX intr-o anumita perioada. Newsletterele au caracter periodic si nu creeaza niciun fel de obligatii pentru niciuna din parti cu privire la informatiile continute in acestea.
Toate Newsletterele sunt transmise atat in mod direct de catre Vanzator si/sau DLUX cat si prin intermediul unor servicii specializate de transmitere comunicari, cu respectarea si asigurarea securitatii si confidentialitatii informatiilor.
Orice Vizitator care se inregistreaza pe Site si isi deschide un Cont, are posibilitatea de a-si exprima acordul pentru receptionarea Newsletterelor. Optiunea cu privire la acordul dat pentru receptionarea de Newslettere poate fi modificat in orice moment prin accesarea linkului de dezabonare din cuprinsul Newsletterelor, prin modificarea setarilor din Cont sau prin contactarea Vanzatorului sau a DLUX
Renuntarea la a primi Newsletterele nu poate fi considerata sub nicio forma ca fiind o renuntare la acceptul dat pentru respectarea si insusirea conditiilor de utilizare a Siteului – Termeni si Conditii.
Prin inregistrarea unui Cont si astfel transmiterea de informatii, date si/sau materiale prin intermediul acestuia, Utilizatorii si Cumparatorii sunt de acord si ofera acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, Vanzatorul si DLUX avand drept deplin de a utiliza, afisa, modifica, reproduce si/sau transmite ori distribui aceste informatii, date si/sau materiale in indeplinirea obligatiilor legale si contractuale. In completarea alineatului precedent si fara limitarea acestuia, Utilizatorii/Cumparatorii sunt de asemenea de acord ca Vanzatorul si DLUX sa poata utiliza fara limitare in interes propriu aceste informatiile datele si/sau materialele transmise precum si ideile, tehnicile, conceptele ori knowhowuri transmise de Utilizatori si/sau Cumparatori de buna voie catre Vanzator si DLUX (inclusiv prin intermediul Siteului), fara ca Utilizatorul/Cumparatorul sa aiba nicio pretentie, de nicio natura fata de Vanzator si/sau DLUX.
Prin crearea unui Cont si inscrierea in baza de date a Vanzatorului sau a DLUX, Utilizatorul/Cumparatorul isi poate oferi consimtamantul si pentru a fi contactat de catre partenerii Vanzatorului sau DLUX in scop de marketing, publicitate si comunicare.
- DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA AL DLUX
DLUX are drept de proprietate exclusiv, avand rezervate toate drepturile obtinute in acest sens atat in mod direct cat si indirect, asupra intregului continut al Siteului, respectiv cu titlu exemplificativ iar nelimitativ: a. toate informatiile de pe Site si din emailuri care pot fi vizualizate, vizitate sau in orice alt mod accesate; b. marca si logoul DLUX c. informatii si descrieri referitoare la Produsele prezentate si/sau la preturile sau strategiile de marketing, comunicare si vanzare; c. orice alta informatie incluzand fara a se limita la logo-uri, text, imagini, fisiere audio si video, simboluri comerciale.
Atat Cumparatorilor cat si Utilizatorilor si/sau Vizitatorilor Siteului le este in mod expres interzisa copierea, utilizarea, modificarea si/sau alterarea, publicarea si/sau distribuirea, transferul catre oricare alte terte parti, a oricarui continut (partial sau total) astfel cum a fost descris mai sus, al Siteului in fara acordul scris, expres si prealabil al DLUX.
In nicio situatie, continut partial sau total transmis catre Cumparator, Utilizator si/sau Vizitator, prin orice mijloc de comunicare si/sau dobandit de acestia prin accesare, vizualizare si/sau vizitare nu constituie drepturi in favoarea acestuia si dau nastere niciunui fel de obligatie contractuala din partea DLUX, dispozitiilor enuntate anterior aplicandu-se corespunzator.
- CONFIDENTIALITATE. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Conform politicilor de confidentialitate si siguranta a informatiilor furnizate, Vanzatorul si DLUX vor pastra confidentialitatea tuturor informatiilor pe care Cumparatorul le transmite acestora in limitele legii.
Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in urmatoarele situatii: a. Informatiile sunt sau devin disponibile publicului altfel decat prin dezvaluirea de catre Vanzator sau DLUX; b. Informatiile sunt dezvaluite ca urmare a aprobarii scrise din partea Cumparatorului si/sau Utilizatorului sau ca urmare a unei hotarari judecatoresti; c.Informatiile sunt solicitate de catre o autoritate care prin lege are dreptul sa solicite dezvaluirea unor astfel de informatii;
Cumparatorul si/sau Utilizatorul nu va putea face niciun fel de declaratie publica de promovare, comunicat de presa, postare online (cu titlu exemplificativ: blog, Facebook, Instagram etc.) si/sau orice alt mod de dezvaluire catre terti cu privire la produsele si/sau serviciile DLUX si/sau ale Vanzatorului, la Comanda si/sau prezentul Contract, fara consimtamantul in scris si prealabil al Vanzatorului si/sau al DLUX.
Vanzatorul sau DLUX nu solicita si nu stocheaza detalii referitoare la cardul dumneavoastra bancar. Procesarea acestor date de card in cazul platilor online se face exclusiv prin intermediul platformei de plati securizate Netopia.
- Ce fel de date cu caracter personal prelucram?
Colectam si prelucram doar acele date personale ale dumneavoastra care ne sunt necesare pentru a va putea oferi o experienta de cumparare de cea mai inalta calitate cu privire la produsele si serviciile noastre si utilizarea paginii noastre web. Astfel, datele cu caracter personal pe care le prelucram pot include cu titlu de exemplu:
a. date pentru identificarea dumneavoastra: nume, prenume, nume de utilizator;
b. date de contact: adresa fizica, numar de telefon, adresa de email;
c. date pe care ni le puneti la dispozitie cu ocazia crearii contului de utilizator pe pagina noastra web, inregistrarii, actualizarii datelor sau renuntarii la Newsletter, precum si cu ocazia inregistrarii si participarii la evenimentele organizate sau sprijinite de noi;
d. date primite sau colectate cu ocazia vizitelor la magazinele noastre sau la evenimentele organizate de noi si/sau partenerii nostrii: pot include inregistrari video ale activitatilor desfasurate si accesului in aceste locatii;
e. cont bancar si alte informatii financiare pentru desfasurarea relatiei contractuale, daca este cazul;
f. date tehnice, inclusiv adresa IP: informatii despre accesul dumneavoastra pe pagina noastra web, in magazinul nostru online, in aplicatiile dezvoltate de noi sau accesarea Newsletterelor, materialelor si comunicarilor pe care vi le trimitem in contul de utilizator, telefonic sau pe e-mail;
g. alte date pe care ni le puteti pune la dispozitie.
In situatia in care doriti sa faceti parte din echipa noastra si astfel sa va angajati la noi, vom procesa acele date necesare in procesul de angajare, respectiv date de identificare (nume complet, sex, data nasterii), date de contact (numar de telefon, adresa de corspondenta si adresa de e-mail), precum si orice alte date pe care ni le aduceti la cunostinta prin formularele de aplicatie si CV sau pe care ni le furnizati prin depunere sau transmitere in format fizic la biroul nostru si/sau electronic prin e-mail. - Cum colectam datele dumneavoastra personale?
Colectam in format fizic si electronic doar acele date personale pe care dumneavoastra ni le furnizati in mod voluntar, cat si informatiile disponibile din surse publice, astfel: a. in cazul achizitionarii de produse si servicii de la noi sau in discutiile prealabile achizitionarii acestora; b. prin intermediul paginii noastre web, cu ocazia inregistrarii in contul dumneavoastra de utilizator/client; c. prin inregistrarea pentru primirea Newsletterului; d. atunci cand ne contactati prin e-mail, daca va exprimati interesul cu privire la bunurile si serviciile noastre sau daca va manifestati interesul de a fi angajat sau contractat de societatea noastra sau de a colabora cu noi; e. in cazul in care ne intalnim la un eveniment si spre exemplu facem schimb de carti de vizita; f. cu ocazia accesarii altor informatii disponibile pe baza de inregistrare.
Va reamintim ca aveti libertatea deplina de a ne furniza aceste date personale. Cu toate acestea, in lipsa acestora, desfasurarea raporturilor contractuale nu vor fi posibile. - Care este scopul in care va prelucram datele personale si care sunt temeiurile legale ale acestor prelucrari?
Pentru orice prelucrare a datelor dumneavoastra cu caracter personal va vom informa cu privire la scopul in care se face respectiva prelucrare, cu titlu de exemplu astfel:
1. Achizitionarea de catre dumneavoastra de bunuri si servicii: Prelucram toate datele personale pe care ni le puneti la dispozitie, precum si orice alte date care ne sunt necesare pentru vanzarea produselor si prestarea serviciliilor contractate, cu respectarea prevederilor Termenilor si conditiilor si ale dispozitiilor legilor in vigoare privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal si achizitiile de bunuri si servicii, cat si pentru alte activitati si actiuni derivate din incheierea si executarea contractului.
2. Comunicari si Newslettere: In situatia in care deja ne sunteti client/cumparator sau daca ne-ati contactat in scop profesional, prelucram datele dumneavoastra personale pe baza interesului legitim de a va transmite comunicari specifice, Newsletterele, de interes pentru dumneavoastra si de asemenea inclusiv invitatii la evenimentele noastre si ale partenerilor nostri.
Daca doriti sa va abonati la Newsletterul nostru, la momentul abonarii dumneavoastra (prin intermediul paginii noastre web sau printr-o alta forma de solicitare directa) va vom solicita consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor personale pentru a va putea furniza respectivele servicii la care ati solicitat abonarea
3. Organizarea de evenimente cu scop de promovare, instruire, stiintific sau profesional: Acestea pot include inregistrari video ale activitatilor desfasurate si ale accesului in respectivele locatii;
4. Angajari: In masura in care avem posturi deschise si o persoana isi manifesta interesul de a face parte din echipa noastra, colectam informatiile necesare pentru procesul de angajare, pentru a evalua daca sunteti potrivit pentru postul respectiv. Prelucrarea datelor personale in procesul de angajare se face in temeiul legii, respectiv in vederea executarii unui contract cu dumneavoastra, iar aceasta prelucrare reprezinta faza precontractuala.
Suntem permanent interesati sa eficientizam procesului de angajare, fapt pentru care, avand ca baza interesul nostru legitim, vom pastra evidenta persoanelor care au participat la procesele de evaluare si a motivelor pentru care aplicatia acestora a fost respinsa.
In momentele in care anuntam posturi vacante, puteti aplica pentru un loc in echipa noastra prin transmiterea aplicatiei dumneavoastra: prin e-mail, prin depunerea in format fizic la sediul nostru sau prin utilizarea sectiunii dedicate a paginii noastre web de la acel moment.
In situatia depunerii aplicatiei prin utilizarea sectiunii dedicate a paginii noastre web, vom avea nevoie si va vom solicita urmatoarele date cu caracter personal: nume si date de identificare complete, adresa de corespondenta si adresa de e-mail, numar de telefon si CV. Aceste datele personale sunt necesare si le vom folosi in procesul de angajare in scopul: a. desfasurarii si administrarii procesului de angajare; b. evaluarii pentru a stabili daca aveti profilul profesional potrivit pentru echipa noastra; c. contactarii cu privire la aplicatia depusa de catre dumneavoastra; d. contactarii dumneavoastra pe viitor cu privire la alte oportunitati sau posturi care pot deveni disponibile care v-ar putea interesa; e. pastrarea unei evidente a sesiunilor noastre anterioare de angajare la care ati participat si a motivelor pentru care aplicatia dumneavoastra a fost respinsa.
Orice prelucrare a datelor dvs. în scopurile menționate anterior are la bază unul dintre următoarele temeiuri: 1.Executare a unui contract privind achiziționarea unor bunuri si/sau servicii, caz in care sunt prelucrate următoarele date personale: datele dumneavoastra de identificare (în calitate de client persoană fizică sau de reprezentat ori alt angajat al unui client persoană juridică), datele de contact și poziția dumneavoastra 2.Îndeplinirea unor obligații prevăzute de dispozițiile legale în sarcina Societății (i.e. privind prevenirea și combaterea spălării de bani și necesitatea cunoașterii clientelei), în măsura îndeplinirii condițiilor privind aplicabilitatea acestora – fiind prelucrate pe acest temei datele de contact și CNP-ul, seria și nr. C.I. sau ale pașaportului acționarilor/asociaților; 3.Consimțământ, în ceea ce privește transmiterea newsletterelor sau a invitațiilor la evenimentele noastre – pentru prelucrarea datelor dumneavoastra de identificare și de contact. - Care sunt drepturile dumneavoastra cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal?
Va reamintim ca in calitate de persoana vizata aveti urmatoarele drepturi cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra personale:
a. Acces la datele personale cu privire la dumneavoastra pe care le prelucram.
b. Obtinerea rectificarii acelor date personale inexacte prin contactarea noastra si/sau actualizarea lor prin contul de utilizator/client.
c. Obtinerea restrictionarii prelucrarii datelor dumneavoastra personale atunci cand: a. contestati acuratetea datelor dumneavoastra personale pe care noi le prelucram; b. prelucrarea datelor dumneavoastra personale este ilegala; c. nu avem nevoie de datele dumneavoastra personale pentru scopul in care facem prelucrarea, insa dumneavoastra solicitati pastrarea lor pentru stabilirea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta, sau d. va opuneti prelucrarii datelor dumneavoastra personale, cat timp verificam existenta interesului nostru legitim in prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal.
d. Portabilitatea datelor dumneavoastra personale, solicitandu-ne in acest sens sa transmitem, fie către dumneavoastra, fie către un alt operator de date, a unei copii a datelor dumneavoastra personale furnizate si prelucrate de noi;
e. Obtinerea stergerii datelor dumneavoastra cu caracter personal in cazul in care se aplica unul din urmatoarele motive: a. datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; b. va retrageti consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea și nu există niciun alt temei juridic sau motive legitime pentru prelucrare; c. datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; d. datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care ne revine în baza legii;
Daca aveti orice nelamuriri sau intrebari cu privire la drepturile si prelucrarea datelor dumneavoastra personale sau daca doriti sa ne adresati vreo solicitare sau sa va exercitati oricare din drepturile dumneavoastra cu privire la prelucrarea datelor personale, va rugam sa ne contactati la sediul nostru sau folosind metodele de contact din finalul prezentei informari.
Va asiguram ca vom analiza fiecare intrebare si fiecare solicitare si va vom comunica raspunsurile si masurile luate in acest sens cat mai rapid posibil, insa nu mai tarziu de o luna de la momentul inregistrarii solicitarii dumneavoastra. Daca avem nevoie de mai multe informatii din partea dumneavoastra sau daca intampinam dificultati in solutionarea cererii dumneavoastra, va vom informa fara intarziere si cu privire la aceasta situatie.
Daca veti considera ca nu am solutionat toate cererile dumneavoastra sau sunteti nemultumiti de raspunsurile care va sunt oferite, puteti formula o plangere catre ANSPDCP sau va puteti adresa instantelor de judecata competente. - Cat pastram datele dumneavoastra cu caracter personal?
Daca ati optat sa primiti comunicari prin Newsletter, vom stoca datele dumneavoastra pentru a va furniza acest serviciu timp de 2 ani de la ultima dumneavoastra interactiune cu comunicarile transmise. Dupa trecerea acestei perioade de 2 ani, va vom solicita din nou consimtamantul pentru ca dumneavoastra sa puteti beneficia in continuare de Newsletter daca doriti acest lucru.
In orice caz si moment, daca hotarati ca nu mai doriti sa beneficiati de Newsletterul nostru si va retrageti consimtamantul, nu vom mai prelucra datele dumneavoastra personale in acest scop.
Datele personale colectate pe care le colectam in procesul de angajare si le utilizam cu scopul de a eficientiza si pastra evidenta sesiunilor anterioare de recrutare sunt stocate pe o perioada de 10 ani de la momentul la care ati aplicat pentru un post in cadrul echipei noastre.
Ca regula generala, vom sterge datele dumneavoastra personale atunci cand acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile in care au fost colectate sau cand va retrageti consimtamantul in situatia in care prelucrarea datelor dumneavoastra se intemeiaza pe consimtamant. Reprezinta exceptii de la aceasta regula cazurile in care prelucrarea datelor personale este necesara in baza unor prevederi legale sau daca suntem indreptatiti sa continuam respectiva prelucrare. De asemenea, datele dumneavoastra personale vor putea fi pastrate de catre noi pentru o perioada mai mare fata de cele indicate anterior, numai in acele situatii in care stergerea imediata a acestora ar necesita suprascrierea sistemelor noastre de back-up si recuperare in caz de dezastru. - Ce se intampla cu datele personale in raport cu alte persoane?
Ca regula nu divulgam si nu transferam datele dumneavoastra personale catre terti. Cu titlu de exceptie, in situatiile in care divulgarea sau transferul este necesar ori daca suntem obligati prin lege, va vom informa in cel mai scurt timp posibil asupra acestui fapt, cu exceptia cazului in care legea aplicabila ne interzice sau ne impiedica sa facem o astfel de informare.
In cazul in care vom divulga sau transfera datele dumneavoastra personale catre terti, vom face acest lucru cu respectarea dispozitiilor legale aplicabile si cu adoptarea de masuri pentru protectia, integritatea si securizarea acestora.
Pentru prelucrarea datelor personale putem folosi persoane imputernicite, (cu titlu de exemplu: prestatori si furnizori de: servicii IT, management de baze de date sau contacte, contabilitate, organizatori de evenimente). Cu toti acesti imputerniciti avem incheiate contracte si colaborari care reglementeaza regimul de prelucrare a datelor personale si asigura ca acestia isi asuma obligatiile legale de prelucrare a datelor personale si ofera un nivel adecvat de protectie si securizare al datelor personale si respecta intocmai dispozitiile legale aplicabile in materie. - Cum securizam datele cu caracter personal?
Toate datele personale prelucrate sunt protejate impotriva amenintarilor, prin masuri electronice si fizice de securitate si infrastructura IT corespunzatoare dar si prin proceduri interne de management de personal si acces ce asigura descoperirea, notificarea si documentarea oricaror eventuale incalcari ale securitatii datelor cu caracter personal.
In situatia putin probabila a unei incalcari a securitatii datelor dumneavoastra cu caracter personal, in cazul in care descoperim o astfel de incalcare cu risc pentru drepturile si libertatile dumneavoastra, vom notifica Autoritatea Nationala de Supraveghere privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal (in continuare ANSPDCP), si va vom informa cu privire la aceasta situatie. - Actualizarea acestei politici de prelucrare a datelor cu caracter personal:
Va recomandam sa accesati periodic aceasta sectiune intrucat in masura in care vom modifica, vom publica o noua versiune actualizata pe aceasta pagina web, care o va inlocui pe prezenta.
Daca nu ati gasit raspuns intrebarilor dumneavoastra in acest document sau daca aveti orice alte nelamuriri cu privire la datele dumneavoastra personale si/sau modul in care le prelucram va rugam sa ne contactati folosind oricare din metodele de mai jos:
– adresa de e-mail: dluxacademy@gmail.com
– telefon: 0730 053 449 / 0730 053 043
– adresa de corespondenta: Bucuresti, Str. Raul Dorna, Nr 4, Bloc Z47, Sc. 1, Ap 13, Sector 6
Pentru consultarea pe larg a politicii privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal va rugam apasati aici.
- RASPUNDERE
Produsele afisate pe Site sunt prezentate cu titlu de exemplu, sens in care anumite caracteristici ale acestora pot diferi fata de imaginile si descrierile prezentate (culoare, caracteristici, dimensiuni, etc). Suntem permanent preocupati de prezentarea cat mai in detaliu si cat mai corect a Produselor pentru a respecta cat mai fidel descrierile prezentate. Cu toate acestea, nu garantam ca descrierea Produselor si continutul Siteului sunt lipsite de erori fiind complete, in stoc si permanent actualizate.
Ne rezervam dreptul de a nu onora Comenzile daca Produsele nu mai sunt disponibile. In situatia putin probabila in care un Produs livrat nu corespunde descrierii sau este livrat in mod gresit, Cumparatorul poate returna Produsele in conditiile prevazute in Termeni si Conditii, neputand emite niciun fel de alte pretentii suplimentare de nicio natura fata de Vanzator si/sau DLUX.
Informatiile referitoare la Produsele prezentate pe Site sunt afisate sub rezerva unor posibile greseli de tipar si/sau erori tehnice. Astfel, imaginile, descrierile, cantitatile si/sau preturile unor Produse pot sa contina erori si/sau neconcordante.
Nu raspundem pentru niciun fel de dauna pe care Cumparatorul sau oricare alta parte o poate suferi ca urmare a indeplinirii oricarei obligatii de catre Vanzator si/sau DLUX conform Comenzilor si nici pentru daune care ar putea rezulta din utilizarea Produsele dupa livrare.
Nu raspundem de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta integral proprietarii acestora.
Prin crearea si utilizarea Contului Utilizatorul si/sau Cumparatorul: a. isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor sale de Cont (username si parola) si este pe deplin responsabil de activitatea desfasurata prin intermediul Contului sau; b. accepta in mod deplin, expres si fara echivoc toate dispozitiile Termenilor si Conditiilor in versiunea actualizata, existenta la data crearii Contului si/sau la data plasarii Comenzii – care este comunicata pe Site la adresa academy.dluxromania.ro/termeni-conditii
Acceptarea Termenilor si Conditiilor de catre Utilizator si/sau Cumparator se confirma prin: a. bifarea casutei din Site la inregistrare si/sau utilizare; b. prin trimiterea unei Comenzi; c. prin efectuarea unei plati de catre Cumparator.
Utilizarea Siteului ulterior crearii Contului, echivaleaza cu acceptarea versiunilor actualizate Termenilor si Conditiilor si implicit a tuturor modificarilor intervenite asupra acestora.
Dispozitiile cuprinse in Termeni si Conditii pot fi modificate oricand, fara notificarea ori informarea expresa a Utilizatorilor si/sau Cumparatorilor, aceste dispozitii fiind opozabile Utilizatorilor si/sau Cumparatorilor de la data afisarii in Termeni si Conditi.
XII. FORTA MAJORA
Orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil, care face imposibila, total sau partial, executarea oricareia dintre obligatiile oricarei Parti ce deriva din prezentul Contract va fi considerat forta majora si va exonera de responsabilitate Partea care o invoca.
Daca in termen de 15 zile de la data producerii evenimentului de forta majora, acesta nu inceteaza oricare din parti va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
XII. DISPOZITII FINALE
Reclamatiile cu privire executarea acestui Contract, notificarile, precum si corespondenta dintre parti se vor face in scris, in limba romana, (prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire si continut declarat, prin e-mail cu confirmarea continutului acestuia etc.), la adresele indicate de parti conform Contractului.
Prezentul Contract este supus legii romane. Litigiile cu privire la interpretarea, incheierea, modificarea, executarea sau incetarea Contractului se vor solutiona pe cale amiabila. In situatia in care partile nu vor ajunge la un acord in termen de 30 de zile de la data aparitiei litigiului, acestea se vor adresa instantelor de judecata romanesti competente din Municipiul Bucuresti.
Partile convin asupra faptului ca, in cazul in care oricare din prevederile prezentului Contract este declarata nula, ilegala, nevalabila sau inaplicabila, in conformitate cu legea romana, celelalte prevederi ale Contractului nu vor fi afectate sau prejudiciate de catre acestea. Partile convin sa depuna toate eforturile ca orice clauza declarata nula, ilegala sau inaplicabila sa fie modificata pentru a deveni valabila, legala sau aplicabila, pastrand cat mai bine scopului economic al Contractului.