Lash Artistul În Vreme De Pandemie
A venit vremea să ne valorificăm business-ul și să ne dăm seama de stabiliatea ce ne-o oferă. Sunt perioade prospere ce ne oferă încredere în reușitele noastre din industria de Lash Making și perioade ce zguduie din temelie întreaga afacere.
Indiferent de vremurile ce le trăim sau situațiile cu care ne întâlnim, pot aduce schimbări în perspectiva afacerii noastre: schimbări negative ce pot conduce către închiderea salonului ce îl deținem sau schimbări pozitive ce ne pot conduce către o nouă perspectivă în materie de business.
Tu ce tip de lash artist ești?
Haideți să parcurgem împreună acest articol mai mult motivațional, conturat prin cuvinte din perspectiva trăirilor personale.
Lash Artistul – și colapsul afacerii
Până în luna Martie toate planurile se desfășurau așa cum speram cu toții și totul părea stabil;
Planurile de concedii, shopping pentru hainele favorite și ieșirile la restaurantele preferate nu păreau a fi amenințate de nimic. Nici gând că se putea întâmpla ceva rau atâta timp cât “mâinile noastre de aur” puteau contura privirile clientelor dornice de frumos.
Nu aveam planuri de back-up pentru întâmplări neprevăzute pentru a ne consolida afacerea. Iată că luna Martie și-a intrat în drepturi fulgerător dar nu pentru a anunța anotimpul Primăverii, ci pentru a da de veste unui virus in fața căruia suntem neputincioși.
Momentele acelea când ne plângeam de faptul că nu avem timp să ne odihnim sau să vizionăm un film frumos și-au făcut apariția și dintr-o dată aveam atât de mult timp liber încât nici nu știam cum să îl valorificăm.
Zilele treceau fără noima iar noi ne găseam de lucru prin casă: fie vizionarea unui serial pe Netflix până în zori de zi, Facebook și Tik-Tok erau pauzele noastre dintre seriale și bineînțeles arta culinară
și-a făcut apariția în bucătariile tuturor.
Rând pe rând au apărut noi legi ce ne împiedicau să ne mai desfășurăm activitatea de zi cu zi. Au fost două luni și jumătate în care timpul nostru investit nu mai era în: aplicarea extensiilor de gene,
predarea cursurilor sau celelalte activități ce conduceau către o bună funcționare și dezvoltare
pentru afacerea noastră.
Pe parcursul acestor luni de zile s-a instalat ușor o stare de neliniște și stres deoarece cheltuielile erau la același nivel: chiria salonului, ratele de la bancă și cheltuielile personale. Gândul și salvarea noastră însemna redeschiderea saloanelor dar un aspect foarte important ne scăpa din vedere și aici vreau să vă întreb câteva aspecte și activități realizate în timpul pandemiei:
- Clientele tale au fost informate de modul de îngrijire al extensiilor de gene pe perioada pandemiei?
- Ai fost activă pe paginile de Social Media cu informații despre ce produse putem utiliza pentru demontarea extensiilor de gene?
- Ai făcut diferite live-uri care să vină în ajutorul clientelor tale cu diferite tips & tricks?
- Te-ai gândit la noi strategii de promovare pentru business-ul tău astfel încât redeschiderea salonului să atragă mai multe cliente?
- Te-ai documentat despre noile tendințe în materie de Lash Making?
- Ai urmărit tutoriale despre editarea fotografiilor și promovarea business-ului?
- Ai continuat să fi activă pe Social Media astfel încât să rămâi la fel de vizibilă pentru potențialii clienți?
Toate aceste întrebări conduc către categoria de Lash Artist din care faci parte. În cazul în care nu ai atins punctele de mai sus cu siguranță ai obținut și un răspuns la schimbarea activității tale în momentul de față.
Clientele vin și pleacă …este foarte greu să menții clientela fidelă.
Haide să îți spun în cea de-a doua variantă de Lash Artist unde ai greșit, ce trebuia să faci sau mai
bine zis ce poți face de acum încolo.
Lash Artistul – și motivarea
Pentru a doua categorie de Lash Artiști această perioadă de ”stay home” a fost precum un timp liber de care nu iși permiteau să aibă parte pentru a investi în noi proiecte și în aprofundarea acestei meserii de beauty.
În felul acesta – Lash Artistul #motivat vă va raspunde la intrebările de mai sus deoarece el le-a parcurs pe toate iar redeschiderea salonului le-a adus mai multe beneficii pe partea de clienți activi,
imaginea salonului și experiența acumulată în cele 2 luni și jumătate.
Clientele tale au fost informate de modul de ingrijire al extensiilor de gene pe perioada pandemiei?
Ai fost activă pe paginile de Social Media cu informații despre ce produse putem utiliza pentru demontarea extensiilor de gene?
Știu … demontarea extensiilor de gene nu este o procedură atât de simplă pentru clientele noastr dar nu le puteam oferi metode neprofesionale pentru îndepărtarea acestora.
În cazul acesta am realizat o listă scurtă de produse obligatorii pentru demontarea extensiilor de
gene și link pentru fiecare produs în parte.
Pentru a le fi de folos 100% această listă am completat și conturat aceste informații și cu un step by step video “Demontarea extensiilor de gene acasă” – un tutorial încărcat pe Youtube de mare ajutor
pentru toate clientele.
Un client informat trebuia să dispună de aceste informații având în vedere perioada prin care treceam sau trecem și în momentul de față – Sunt lash artist și este de datoria mea să ofer informații
profesionale despre aceasta procedură.
Ai facut diferite live-uri care să vină în ajutorul clientelor tale cu diferite tips & tricks?
Am realizat că aceste live-uri au avut un impact neașteptat asupra încrederii în sine în primul rând și
asupra oamenilor ce mă apreciază ca și Lash Artist. Cel mai important este să iți formezi un program
de live streaming pe aceste platforme ce sunt la îndemână oricui și să oferi informații despre
produse și tehnici.
Oamenii iși doresc să fie tot timpul informații despre procedurile de laminare,
aplicare extensii de gene, păreri în materie de beauty, informații despre produsele utilizate – de ce
lucrez cu această grosime de extensii de gene sau cu această gamă de extensii sau de ce această
penseta este atât de specială.
Sunt atâtea titluri de live-uri ce stârnesc curiozitatea nu numai a clienților dar și a oamenilor de rând. În perioada pandemiei persoane ce nu făceau parte din acest domeniu de beauty s-au declarat interesate de urmarea unui curs de extensii de gene sau persoane ce nu erau purtătoare de extensii de gene au devenit cliente de top în urma muntelui de informații oferit din cadrul acestor live-uri.
Te-ai gândit la noi strategii de promovare pentru business-ul tău astfel incat redeschiderea salonului să atragă mai multe cliente?
Pentru mine promovarea cea mai bună a însemnat activitatea constantă din Social Media prin postări de lucrări – indiferent că era vorba de lucrări mai vechi – dar am adăugat informații utile în descrierea pozelor; Mici jocuri de cuvinte sau scurte tutoriale despre tehnici și tendințe conturau paginile mele de Instagram și Facebook.
Te-ai documentat despre noile tendințe în materie de Lash Making?
Cu siguranță această etapă face parte și din strategia de promovare pentru business-ul meu deoarece clientele sunt întodeauna deschise către nou; Am urmat diferite cursuri de aprofundare în materie de Arta Volumului Rusesc, tehnici noi de mapping și curburi speciale precum LW și M.Tot ce este mai bun pentru clientele mele.
Aceste cursuri online mi-au deschis noi orizonturi și am înțeles faptul că niciodată nu trebuie să mă
opresc din a învăța noile tendințe în materie de Lash Making – aplicarea extensiilor este definită de:
- matematică deoarece aplicăm regula frumosului “phi rule”;
- artă deoarece punem pasiune în ceea ce facem iar fiecare lucrare este precum un tablou
unic; - răbdare deoarece fiecare tehnică necesită timp pentru un rezultat wow.
Ai urmarit tutoriale despre editarea fotografiilor și promovarea business-ului?
Youtube este precum o Enciclopedie – sunt atâtea informații de care te poți folosi pentru promovarea business-ului și totul este mai mult decât gratis;
Îti dau câteva detalii ce le poți regăsi pe această platformă:
- Care sunt unghiurile bune de fotografiere;
- Cum editez o poză
- Cum pot face poze frumoase cu telefonul meu Iphone 11 Pro;
- Top aplicații de edit;
- Lumina și fotografia;
- Cum pot realiza un video de beauty.
Ai continuat să fi activă pe Social Media astfel încât să rămâi la fel de vizibilă pentru potențialii clienți?
Clienții te pot uita destul de ușor dacă tu nu interacționezi cu ei și dacă nu ești activ/ă pe Social Media.
De multe ori ne punem întrebarea:
Ce să postez pe Facebook?
- Ce descriere să fac la postare?
Trebuie să îți găsești locul tău #zen alături de un ceai și o pernă pufoasă astfel încât să îți ofere acea stare de inspirație iar cuvintele să apară de la sine – deții atâtea cuvinte, ai atâta experiență și ai atât de multe informații de oferit – începutul este greu dar pe parcurs vei vedea impactul postărilor tale din partea publicului iar inspirația va veni de la sine – datorită lor –
- Lucrările noastre ne ofera inspirație;
- Experiențele pot fi inspiraționale;
- Clienții nostri ne pot inspira;
Exemple găsim peste tot – important este să ne uitam în direcția bună și să ne menținem ocupați cu ceea ce ne oferă cu adevărat beneficii pentru business.
Pandemia pentru noi trebuie să fie precum un timp liber forțat care să ne ofere libertatea punerii in practică a tot ceea ce nu am reușit până acum. Profitați din plin de Social Media și fiți cât mai active!